06
03.23

Французький бренд Yves Rocher орендував новий офіс у Києві

Український підрозділ відомого косметичного бренду орендував нове офісне приміщення в столичному бізнес-центрі Arena City. Консалтингова компанія Retail & Development Advisor виступила брокером та консультантом цієї угоди.

Як розповідає керівник відділу офісної нерухомості RDA Кирило Кравченко, аналіз  вакантних приміщень розпочався в середині серпня, а вже в листопаді був підписаний договір оренди офісу площею 277 кв. м на 3-му поверсі БЦ Arena City. 

“В умовах ракетних обстрілів та енергетичної кризи найактуальнішим для орендаря офісного приміщення є можливість безперебійного енергозабезпечення та питання безпеки співробітників. Тому основними технічними перевагами були наявність двох незалежних вводів електропостачання та підземного паркінгу, який може слугувати бомбосховищем. До того ж орендодавцем встановлено дизельний генератор потужністю 400 кВт, який повною мірою забезпечує потреби будівлі та орендарів в період відсутності електропостачання”, – пояснює Кирило Кравченко.

За його словами, приміщення також виділяється вдалим плануванням, сучасними дизайнерськими рішеннями в оздобленні та повним меблюванням (в тому числі укомплектованою кухнею, зоною ресепшн, переговорними кімнатами тощо). Завдяки цьому процес переїзду орендаря відбувся з мінімальними витратами.

Серед інших переваг офісу – локація в центрі міста з широко розвиненою інфраструктурою в пішій доступності, а також репутація орендодавця – холдингу TAS Group, який зарекомендував себе надійним партнером та продовжує інвестувати в Україну навіть під час війни.

Слід зазначити, що це вже не перший успішний досвід співпраці RDA та Yves Rocher в сфері офісної нерухомості. В 2017 році українська консалтингова компанія допомогла французькому косметичному бренду орендувати офіс площею 683 кв. м в столичному бізнес-центрі Gulliver.

В RDA також додають, що нинішня ситуація на ринку офісної нерухомості столиці дещо нагадує початок 2016 року, коли спостерігалась висока вакантність, а орендодавці боролися за потенційних винаймачів, пропонуючи привабливі умови співпраці.

“Наразі вакантність становить 26% з можливістю подальшого зростання. Традиційно, левову частку у структурі попиту офісного ринку Києва відігравали компанії з IT-сектору, більшість з яких релокували свої офіси за кордон або на захід країни. Що стосується орендних ставок, то таких сприятливих умов для винаймачів не було ні під час коронавірусної пандемії, ні в 2015-16 роках. Більшість орендодавців готові робити значні знижки на перший рік оренди чи на період воєнного стану, тому знайти приміщення з привабливими комерційними умовами зараз значно легше”, – підкреслює Кравченко.

Джерело: https://rau.ua/novyni