18
09.20

Партнером напрямку street-retail в RDA став Олександр Крупка

Партнером напрямку street-retail в консалтинговій компанії Retail & Development Advisor став Олександр Крупка. В компанії впевнені, що його прихід дозволить посилити експертизу в області стріт-рітейлу, залучити нових клієнтів і підвищити якість послуг для діючих.
 
Олександр Крупка приєднався до RDA в серпні поточного року.
 
«RDA надає повний спектр послуг в сфері комерційної нерухомості й виступає аутсорсером служби розвитку. Моє основне завдання в компанії – розвиток і посилення напрямку street retail, в тому числі пошук найбільш ефективних для клієнтів локацій та приміщень, а також девеломпент і брокеридж. Крім того, вже зараз ми почали розробку продукту, який якісно покращить і спростить завдання з розвитку будь-якої роздрібної мережі. Зовсім скоро ми зможемо представити його українському ринку рітейлу», – прокоментував Олександр Крупка.
 
Портфоліо Олександра 20-річний досвід роботи в рітейлі та телеком-галузі. Топ-менеджер спеціалізується на розвитку роздрібних мереж, експансії та запуску торгових точок. Також володіє глибокою експертизою в прямих і непрямих каналах продажів у сегментах В2С та B2B, операційному управлінні роздрібними мережами, СЕМ і M&A.
 
Останнім місцем роботи Крупки була компанія Vodafone (з вересня 2017 року по травень 2020-го). Там він очолював напрямок розвитку власної роздрібної мережі та нерухомості телеком-оператора, відповідаючи за повний цикл відкриття магазинів: адаптацію міжнародного guide-line Vodafone для ринку України, пошук приміщень і підписання договорів оренди, виконання ремонтів, технічну експлуатацію магазинів. За час роботи в компанії під його керівництвом було відкрито понад 270 власних торгових точок, як в ТРЦ, так і в стріт-рітейлі.
 
Починав свою кар’єру в мережі магазинів Алло, де пропрацював близько 7,5 років, в тому числі 5 років – на посаді директора з розвитку роздрібної мережі. У цей час компанія динамічно розвивалася в стріт-рітейлі по всій території України, відкривши більше 400 торгових точок в 110 містах.
 
У 2007 році Крупка зайняв пост начальника відділу розвитку власної роздрібної мережі телеком-оператора Київстар. Тоді лідер українського телеком-ринку тільки починав побудову власної роздрібної мережі: починаючи від процесів і дизайну, закінчуючи управлінням продажів у власному і дилерському каналах. Тут Олександр також пропрацював 7,5 років, відкривши більше 450 магазинів, в тому числі 85 власних.
 
У 2015 році він приєднався до групи компаній ювелірного бренду Золотий Вік, зайнявши позицію директора з розвитку. Відповідав за забезпечення повного циклу підготовки нової торгової точки до відкриття, включаючи пошук і ремонт магазину, а також технічну експлуатацію. За 2,5 роки роботи в компанії Крупка збільшив мережу магазинів компанії в 3 рази, відкривши більше 360 торгових точок в Україні, а також кілька об’єктів Польщі.
 
Посилання на першоджерело дивіться тут.