25
05.20

Столична мережа продуктових міні-маркетів Коло в період карантину відкрила сім нових магазинів

Столична мережа продуктових міні-маркетів Магазини КОЛО в період карантину відкрила СІМ НОВИХ МАГАЗИНІВ і не планує сповільнювати темпи розвитку. Оскільки саме зараз наявність магазину, який знаходиться у кількох кроках від дому, є особливо пріоритетним для людей.
 
В КОЛО свідомо ставляться до ситуації, що склалася в країні через коронавірус та дотримуються усіх вимог МОЗ. Для співробітників магазинів закупили усі необхідні засоби індивідуального захисту: перчатки, маски, які вони використовують в обов'язковому порядку. Особливу увагу в мережі приділяють гігієні та санітарії: дезинфікують поверхні кожні чотири години, кілька разів на день проводять вологе прибирання, а в касовій зоні встановлено антисептичні засоби для клієнтів.
 
Найбільш пріорітетне завдання для КОЛО - це підтримка громадян, забезпечення їх свіжими продуктами та надання якісного сервісу. Тому в мережі ввели ряд акцій та додаткових сервісів. Зокрема, в період карантину в усіх міні-маркетах знизили ціни на молочну продукцію. Також у тестовому режимі запустили сервіс онлайн-замовлень та безкоштовної доставки продуктів для мешканців ЖК "Комфорт Таун". Для цього спеціально створили окремий сайт www.kolo.plus, який працює як повноцінний онлайн-магазин. Ще в декількох магазинах мережі запустили сервіс замовлення продуктів по телефону з подальшою можливістю самовивозу у зручний для покупця час.
 
Мережа магазинів КОЛО намагається оперативно реагувати та підлаштовуватись під нові реалії та потреби клієнтів, щоб бути ще доступніше та ближче до своїх покупців!