Завдяки партнерству один з найдинамічніших операторів магазинів формату «біля дому» розраховує відкрити кілька десятків магазинів у Києві та області.
Багаторічний партнер Асоціації рітейлерів України – консалтингова компанія Retail & Development Advisor – підписала договір про брокеридж торгових приміщень під магазини формату «біля дому» зі столичною мережею продуктових міні-маркетів КОЛО.
Мережа магазинів КОЛО входить до найбільш швидкозростаючих продуктових мереж України. Перша торговельна точка рітейлера з’явилася у травні 2017-го, й за три роки мережа зросла вже більш ніж до 100 магазинів, що працюють в Києві та містах-супутниках: Ірпінь, Буча, Бровари, Вишневе, Вишгород тощо. У планах компанії – відкрити до 3000 об’єктів по всій Україні, а також увійти до лідерів роздрібного ринку країни як за кількістю торговельних точок, так і за кількістю клієнтів і товарообігом.
«Ми вважаємо, що в цій ніші роздрібної торгівлі – магазини біля дому – ще існує великий потенціал, який не використовується в повній мірі. Наприклад, у Польщі, яку можна порівняти з Україною за населенням, успішно працюють локальні мережі формату «біля дому», що налічують тисячі магазинів – Zabka, Biedronka та інші, – не кажучи вже про міжнародних гравців, також розвивають цей напрям: Auchan, Spar, Lidl тощо, – відзначає генеральний директор компанії КОЛО Євген Кулинич. – Тому ми впевнені в успішному розвитку проекту, й маємо намір активно розвиватися, забезпечуючи споживачам широкий вибір якісних продуктів за низькими цінами в крокової доступності від їх квартир».
У магазинах КОЛО можна придбати всі продукти першої необхідності: хліб, сир, ковбасу, овочі та фрукти, алкогольні й безалкогольні напої, а також господарські товари. Також в торгових точках можна випити запашної кави, перекусити сендвічами або хот-догами, випічкою власного виробництва мережі.
«Ми хочемо швидко масштабувати нашу мережу, й активно шукаємо підходящі локації», – підкреслив топ-менеджер. Компанію цікавлять локації площею від 40 до 100 кв. м, розташовані на першому або цокольному поверсі. Пішохідний трафік повинен становити не менше 500 осіб на годину, а в радіусі 150 метрів від приміщення повинно розташовуватися не менше 600 квартир (для житлової забудови). Також розглядаються бізнес-центри, окремо розташовані будинки або вбудовані нежитлові приміщення (але не МАФи). З додаткових вимог: підведена електрична потужність не нижче 20 кВт, наявність водопроводу та каналізації, можливість безперешкодного доступу для мешканців зони охоплення.
«Не секрет, що одна з основних проблем в Києві при швидкому розвитку торговельних мереж – брак відповідних локацій. Саме для того, щоб подолати цю проблему, ми залучили фахівців Retail & Development Advisor, – додав Євген Кулинич. – Їх експертиза та портфель успішних кейсів підтверджують правильність нашого вибору, і, впевнений, вже найближчим часом ми зможемо порадувати споживачів новими відкриттями магазинів КОЛО».
«Ринок продуктового рітейлу Києва зокрема та столичного регіону в цілому швидко змінюється й розвивається, – прокоментувала підписання угоди директор Retail & Development Advisor Таїсія Литовченко. – І ми раді бачити, що одна з найдинамічніших і швидкозростаючих мереж столиці довірила нам пошук відповідних приміщень. Незважаючи на високу конкуренцію на ринку, докладемо всіх зусиль, щоб забезпечити КОЛО максимально зручними та вигідними локаціями найближчим часом. Формат “магазинів біля дому” вже довів свою ефективність і здатність конкурувати навіть з визнаними гігантами продуктового рітейлу України».