Французький бренд натуральної косметики Yves Rocher відкрив магазин у харківському торгово-розважальному центрі Nikolsky.
Про це повідомила прес-служба консалтингової компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступила брокером при підписанні угоди оренди приміщення в ТРЦ. За її інформацією, нова торгова точка Yves Rocher відкрилася 16 квітня на другому поверсі торгово-розважального центру.
“Ситуація в Харкові залишається складною, проте бізнес знаходить можливості не лише для продовження роботи, але й для розвитку. Найбільш привабливими для відкриття нових магазинів є системні торгово-розважальні центри, зокрема й Nikolsky. Окрім вдалого розташування та якісного tenant-mix, в цьому ТРЦ є підземний рівень, який може використовуватися як укриття та продовжує працювати під час повітряних тривог”, - коментує ситуацію генеральний директор RDA Андрій Лотоцький.
За його словами, магазин Yves Rocher в ТРЦ Nikolsky зайняв площу в 15,7 кв. м та став першим новим об’єктом косметичного бренду в Україні, відкритим з початку повномасштабної війни у 2022 році.
“Останні роки стали справжнім випробуванням для країни та бізнесу, в тому числі й Харкова, який знаходиться у безпосередній близькості до зони бойових дій. Тим більш символічно, що свій перший новий магазин з початку великої війни Yves Rocher відкриває у місті, яке стало одним із символів незламності українського народу.
Сподіваюсь, що запуск Yves Rocher у Харкові в такий непростий час стане сигналом і для інших брендів про необхідність продовження чи відновлення роботи в місті”, - зазначив директор роздрібної мережі Yves Rocher Євген Лиходід.
В свою чергу представники ТРЦ Nikolsky зазначили, що попри непросту ситуацію в Харкові, в місті відкриваються нові оператори, що свідчить про підтримку та віру в Україну з боку міжнародного бізнесу.
Нагадаємо, що французька косметична компанія Yves Rocher, що спеціалізується на виробництві косметики і парфумерії, була заснована в 1959 році. В Україні бренд працює з 1992 року і зараз об’єднує мережу з 79 магазинів у різних регіонах країни. З початку повномасштабного вторгнення компанія долучилася до підтримки країни, передавши на гуманітарні потреби близько 500 000 товарів та 250 000 євро.