Новий супермаркет мережі магазинів Сільпо розпочав роботу 10 грудня у рівненському торгово-розважальному центрі Злата Плаза.
Як повідомила прес-служба рітейлера, у відповідності до назви торговельного центру, супермаркет був реалізований у стилі золотошукачів. В компанії уточнили, що площа торгового залу склала 870 кв. м. А за інформацією консалтингової компанія Retail&Development Advisor, яка виступила брокером при підписанні договору оренди в ТРЦ, загальна орендна площа Сільпо склала більше 1600 кв. м.
На вході до магазину гостей зустрічатиме інсталяція людини з золотим серцем, а також чарівний дух — гном із книжкою про історію створення «золотої копальні». Таке рішення дало змогу компанії втілити багато цікавих ідей та навіть обіграти невисокі стелі заввишки всього 2,47 м. В магазині можна знайти і злитки золота, і кирки для його видобутку.
Серед головних елементів декору — оздоблення стін, стилізоване під копальню, багато дерева та, звісно, золото. Над фруктами й овочами рухаються вагонетки. Поряд із м’ясним відділом — золоте теля. А ще в магазині створили міні-перфоманс: ліхтарі на касках золотошукачів передають азбукою Морзе особливе повідомлення гостям — #silpolovesyou.
Окрім традиційного для мережі асортименту, в цьому супермаркеті рітейлер представив багато товарів власного виробництва. Зокрема, піцу з власної печі, рибу (солону та гарячого копчення), м’ясо, що проходить процес ферментації протягом 21-го дня у спеціальній шафі сухого дозрівання, а також кулінарію та пекарню, яку дизайнери магазину прикрасили інсталяцією «Золоті руки».
Як розповів у коментарі RAU директор ТРЦ Злата Плаза Олександр Оверчук, новий торговельний об’єкт став першим в Рівненській області дизайнерським супермаркетом Сільпо. «При визначенні концепції враховувалася назва ТРЦ, розміщення магазину на цокольному поверсі та асоціація з нашим регіоном. Врахувавши всі фактори, було прийнято спільне рішення реалізувати тематику «Полювання на золото». Це інноваційний формат для нашого регіону: починаючи від асортименту товарів, інтерактивних елементів дизайну та всіх сучасних технологій, що використовуються у фуд-рітейлі», – говорить Оверчук.
За його словам, Сільпо є абсолютним лідером в категорії супермаркетів площею понад 1500 кв. м в Україні, а також однією з найінноваційніших продуктових мереж Європи. Приймаючи рішення про залучення цього орендаря, керуюча компанія Злата Плаза аналізувала – як працюють non food рітейлери в інших ТРЦ, зважаючи на присутність різних продуктових супермаркетів. «З отриманих даних очевидним стала синергія співпраці професійних рітейлерів з магазинами Сільпо нового формату, і як наслідок вищі товарообороти в орендарів. Наша мета – об’єднати найкращих рітейлерів під одним дахом для задоволення потреб наших клієнтів, і відкриття нового Сільпо – ще один крок до її досягнення. Ми очікуємо позитивного синергетичного ефекту взаємодії операторів ТРЦ після відкриття супермаркету, як результат підвищення лояльності клієнтів до ТРЦ, та зростання товарообігів усіх операторів», – додає Оверчук.
Нагадаємо, що раніше продуктовим якорем ТРЦ Злата Плаза була мережа Фуршет, яка працювала тут десять років. Вона закрила свій магазин в зв’язку із закінченням терміну дії договору оренди, що й дало змогу залучити в проект супермаркет Сільпо. Як відзначає директор компанії Retail&Development Advisor Таїсія Литовченко, перемовини з рітейлером велися близько двох років, а сама угода була підписана під час весіннього карантину, що свідчить про спільну віру сторін в успіх проекту.
«Досягнення домовленості між Сільпо та ТРЦ стало можливим, в тому числі, завдяки мудрому рішенню девелопера стосовно фіт-ауту для супермаркету. Орендна угода передбачала, що орендодавець частково компенсує продуктовому оператору витрати на ремонт та оздоблення магазину. Це ще раз підтверджує репутацію девелопера, як надійного партнера та одного з найбільш професійних гравців ринку торговельної нерухомості в Україні», – відзначила Литовченко в коментарі RAU.
В той же час, керуюча компанія Злата Плаза вже планує нові покращення в ТРЦ. Зокрема в грудні окрім супермаркету Сільпо відкриваються 10 магазинів прикасової зони, Megasport нового формату площею 570 кв. м та Sinsay нового формату площею 900 кв. м. Також девелопер активно працює над релокаціями діючих операторів з метою підвищення продажів. Так в листопаді було відкрито оновлений Будинок Іграшок, Chicco відкрив магазин нового формату, було вдвічі зменшено площу ДРЦ Леопарк та на 800 кв. м збільшено площу під ресторани, які відкриються на третьомі поверсі вже на початку 2021 року.
«2020 рік виявився досить плідним для ТРЦ Злата Плаза, і ми очікуємо що як результат оновимо близько 50% орендної площі. Навесні 2020 року нашому ТРЦ виповнилося десять років, а це саме час для активних змін та реновації. Реконструкція цокольного поверху – це не тільки новий супермаркет, а й повна зміна планування, заміна інженерних мереж та їх модернізація, новий дизайн та освітлення. Можна вважати це початком реновації ТРЦ, який повністю плануємо оновити до 2023 року. Швидкість та гнучкість змін в tenant mix буде одним з визначальних факторів успішності ТРЦ, враховуючи швидкозмінні споживацькі тренди», – резюмує Олександр Оверчук.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 273 супермаркети, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Злата Плаза – торгово-розважальний об’єкт в самому центрі Рівного. Загальна площа становить 17500 кв. м, орендна – 12 500 кв. м. Серед торгових операторів ТРЦ – відомі українські та міжнародні бренди, в тому числі LC Waikiki, McDonald’s, Brocard, ССС, Золотий Вік, Estro, Будинок іграшок, Chicco, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.
Джерело: rau.ua