Новий магазин АТБ відкрився у «чорному» форматі 8 лютого по вул. Павла Скоропадського, 4, в підземному торговому центрі Метроград.
Відкриття магазину стало результатом третього етапу реконцепції ТВК Метроград, що розпочався у 2020 році. Загальна площа нового АТБ перевищує 1330 кв. м, площа торгового залу – майже 780 кв. м. Брокером під час підписання договору оренди виступила консалтингова компанія Retail & Development Advisor.
«Ідея розмістити продуктовий маркет у ТВК Метроград з’явилася у нашої компанії більше року тому. Нам вдалося залучити в проект лідера українського ринку роздрібної торгівлі – мережу АТБ, для якої відкриття в серці Києва стало логічним кроком закріплення провідних позицій на ринку. Рітейлер та девелопер зробили усе від себе залежне, щоб технічно і технологічно це відкриття стало можливим. Тож ми впевнені, що ця співпраця створить ефективну синергію між FMCG-оператором і вже існуючим пулом орендарів торговельного центру», – розповіла директор RDA Таїсія Литовченко.
Новий АТБ розташувався на місці «Кварталу фонтанів». Потрапити до нього можна двома шляхами – з вулиці Басейної та з боку центрального кварталу ТВК. Для людей з обмеженими можливостями на вході встановлені зручні пандуси.
На полицях магазину представлено повний асортимент товарів мережі, як власного імпорту, так і товарів власних торгових марок АТБ – ТМ «De Luxe F&G Selected», ТМ «Своя лінія», ТМ «Розумний вибір». Всього понад 4000 SKU.
В магазині можна самостійно приготувати собі каву і тільки потім оплатити її на касі.
Для зручності покупців магазин працює цілодобово. Обслуговують відвідувачів у новому маркеті АТБ 10 кас, шість з яких розташовані з боку центрального кварталу ТВК Метроград і ще чотири – зі сторони вул. Басейної. На окремій касі інтернет-замовлення обслуговуються поза чергою. А ще одна каса призначена для людей з обмеженими можливостей та батьків з колясками.
За словами Таїсії Литовченко, вже на стадії ремонту покупці шукали магазин, очікуючи на його відкриття. Це, в свою чергу, вірний знак збільшення очікуваного трафіку в торгівельний центр. У самому Метрограді розраховують на значне збільшення притоку покупців, причому це має вплинути й на заповнення інших вакантних площ у торговельному центрі.
“Рівень вакантності ТВК Метроград сьогодні становить близько 8%. Після відкриття АТБ розраховуємо на збільшення трафіку в районі 10-15%, що, в свою чергу, дозволить швидше заповнити порожні площі новими операторами”, – говорить генеральний директор Української інноваційно-фінансової компанії (керуюча столичного ТВК Метроград) Ірина Кобзар.
За словами топ-менеджера, АТБ і ТВК Метроград пройшли тривалий і складний процес переговорів, який тривав більше року. Результат перевершив будь-які очікування, проте через пандемію ситуація з орендарями не проста. Ускладнює все й обов’язкове введення касових апаратів для підприємців.
“80% наших операторів – це приватні підприємці. Ми все-таки сподіваємося, що процес впровадження касових апаратів пройде плавно і велика частина орендарів залишиться. Надалі перед нами стоїть завдання заповнити операторами інших товарних груп, яких нам недостатньо або відсутні зовсім”, – додає вона.
Перший етап реконцепції торговельного центру Метроград відбувся у 2015-16 роках. Тоді компанія зробила основний акцент на українському виробнику. У ході цього проекту до ТВК було залучено якісних та перспективних операторів одягу, аксесуарів, шкіргалантереї, а також сувенірної продукції. Пізніше на території ТВК також було реалізовано проект побудови нового фуд-корту. Проте через пандемію в 2020-21 роках розвиток довелося частково призупинити.
“Тим не менше сподіваємось на покращення ситуації в економіці України, і ми все ж таки закінчимо реконцепцію Метрограду”, – ділиться Ірина Кобзар.
Також поряд з АТБ відкрився магазин Модна Оптика площею 40 кв. м. В асортименті можна вибрати лінзи, оправи або окуляри, скористатися консультацією фахівців, пройти діагностику і здійснити примірку окулярів. Це вже 17-й магазин мережі. Вхід з боку вул. Басейної.
Зазначимо, що у 2021 році мережа АТБ відкрила 118 нових магазинів та провела капітальне оновлення з використанням сучасних європейських технологій 61 магазина у різних регіонах України. Таким чином, у порівнянні з 2020 роком загальна мережа торгових підприємств «АТБ-Маркет» збільшилась майже на 10% і наразі становить 1316 магазинів. Також значно розширилася географія присутності мережі: наразі магазини АТБ розташовані у 351 населеному пункті 24 областей України.
Джерело: rau.ua