Консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA) займеться інтеграцією послуг і рішень в роздрібній торгівлі. Новий напрямок бізнесу очолив колишній менеджер мереж Сільпо і Novus Всеволод Майберов.
Першим успішним проектом нового напрямку стала співпраця з логістичною компанією Meest Express. У цьому проекті при безпосередній участі фахівців RDA, послуги Meest в максимально стислі терміни були інтегровані в більш ніж 600 торгових точках.
“В цілому ми брали участь в інтеграції міні-відділень Meest Express в 30 торгових мережах, таких як КОЛО, ISEI, Рукавичка, Аврора, Мобільні Фішки, One Price, Економ Маркет, Копійка, Близенько та інших. При цьому нашим основним завданням був не просто фізичний запуск нового сервісу, а його безболісна і органічна інтеграція в операційну роботу торгової точки, щоб нова послуга максимально ефективно доповнювала основний бізнес”, – пояснює Всеволод Майберов.
За його словами, складність цієї роботи полягає в тому, що кожна торгова точка, а тим більше окрема мережа, істотно відрізняється за форматом роботи і бізнес-процесами.
“У зв’язку з цим масштабування проекту за допомогою стандартизованого підходу було б, щонайменше, малоефективним, а в гіршому випадку могло б завдавати шкоди роботі магазинів. Тому при впровадженні послуги ми ретельно аналізували формат і процеси кожного магазину, вибирали найбільш ефективне місце розміщення міні-відділення, прописували детальний план аж до нюансів документообігу і тільки після цього запускали проект”, – додає Майберов.
Фахівець також звертає увагу на той факт, що відкриття міні-відділень Meest в магазинах часто дозволяло не тільки надати клієнтам нову послугу, але і поліпшити показники роботи торгових точок. “У даному проекті рітейлер отримує зручний для клієнта сервіс, який користується попитом, комісійні за прийом і видачу посилок, а також може розраховувати на зростання трафіку і товарообігу.У свою чергу Meest може активніше масштабувати бізнес і стає ближче до свого клієнта. Тому подібна колаборація вигідна всім учасникам проекту, а головне – кінцевому споживачеві, який отримує зручний сервіс в безпосередній близькості від дому”, – говорить Майберов.
У свою чергу директор компанії RDA Таїсія Литовченко впевнена, що цей проект продемонстрував високу зацікавленість ринку в торгово-сервісній колаборації, а також попит на подібні послуги з боку клієнтів магазинів. Тому компанія готова розширювати напрямок, зайнявшись інтеграцією інших сервісів і послуг в українському рітейлі.
“У цьому процесі ми можемо запропонувати свою допомогу як сервісним, так і торговим компаніям, зацікавленим у розширенні переліку доппослуг. Володіючи глибокою експертизою в рітейлі і торговельній нерухомості, а також розумінням ключових процесів і потреб роздробу, ми можемо максимально ефективно впроваджувати практично будь-які сервіси в роботу магазинів: від послуг страхування до інтерактивних лотерей. І вже найближчим часом зможемо заявити про нові проекти даного напрямку діяльності”, – підкреслила Литовченко.
Відзначимо, що восени минулого року компанія RDA також запустила проекти комплексного супроводу гравців ринку логістичної / складської та офісної нерухомості. Керівником проектів офісної нерухомості в RDA був призначений Кирило Кравченко, в той час як логістичний сегмент очолив Федір Арбузов. Як відзначали в компанії, запуск нових напрямків і залучення в команду фахівців з безумовним авторитетом на українському ринку, дозволять RDA вийти на лідируючі позиції в консалтингу всіх видів комерційної нерухомості.
З питань інтеграції послуг та рішень у магазинах звертайтесь до: v.mayberov@rda.ua, 099 900 59 72
Джерело: rau.ua