22
05.23

Rozetka планує відкрити 200 точок видачі в 2023 році

Лідер українського ринку e-commerce попри значні втрати на початку повномасштабної війни не тільки відновив, але й наростив кількість офлайн-точок.

Нещодавно Rozetka відкрила першу власну точку видачі у Ніжині Чернігівської області. Як повідомила прес-служба консалтингової компанії Retail&Development Advisor (RDA), що виступила брокером при підписанні договору оренди приміщення, вона розпочала роботу в ТЦ Ніжин Сіті на вул. Батюка, 9.

Площа торгової точки склала майже 60 кв. м, яку зайняли зона видачі онлайн-замовлень, примірочна та алкогольний відділ з широким асортиментом напоїв та товарами власного імпорту Rozetka. Як і у всіх точках видачі Rozetka, тут доступні вже звичні клієнтам зручні сервіси: можливість огляду та перевірки замовлення перед оплатою, повернення товару, який не підійшов, доступна примірка одягу і взуття в примірочній тощо. При цьому всі замовлення доставляються до точки видачі безкоштовно.

За словами генерального директора Retail&Development Advisor Андрія Лотоцького, це вже четверта торгова точка мережі Rozetka, яку онлайн-рітейлер відкрив за посередництва RDA. До цього компанія знайшла для Rozetka три локації в Києві: на Мінському масиві (в ЖК Міністерський, на вул. Кондратюка, 5), на Печерську (бул. Дружби Народів, 16 А) і на Троєщині (вул. Закревського, 93 А).

“Як лідер ринку, Rozetka завжди ставить підвищені вимоги до приміщень та локації майбутніх магазинів. Серед них – перший поверх, гарна вітрина та якісний трафік. У випадку з першим магазином у Ніжині всі ці вимоги були виконані. Фактично, нам вдалося підписати чи не єдину у центрі міста локацію з хорошим фасадом та окремим входом. А додатковою перевагою стала наявність поруч продуктового “якоря”, що може покращити ефективність роботи нової точки видачі за рахунок синергетичного ефекту”, – пояснює Андрій Лотоцький.

В Rozetka нагадали, що компанія активно розвивала мережу точок видачі ще до початку повномасштабної війни. Зокрема, в 2021 році було відкрито 168 точок видачі. Напередодні вторгнення офлайн-мережа Rozetka налічувала 246 об’єктів різних форматів. Через ведення активних бойових дій в багатьох регіонах України на кінець першого кварталу 2022-го кількість діючих магазинів онлайн-рітейлера скоротилася майже вчетверо – до 65-ти об’єктів у 32 містах. Проте ще в минулому році компанія не тільки повністю відновила мережу, але й наростила її на 47 нових точок.

Компанія продовжує динамічний розвиток офлайн-напрямку і цьогоріч. Станом на 9 травня 2023-го Rozetka об’єднувала вже 325 точок видачі у 84 містах України. При цьому в планах на поточний рік відкриття 200 нових магазинів. Як зазначають в компанії, пріоритетними для розвитку є Західний та Центральний Регіони країни.

“Але це не означає що в інших регіонах України в нас немає планів на відкриття. Навіть в прифронтових містах ми запускаємо мобільні точки видачі, щоб їх мешканці мали змогу отримати можливість для замовлення будь-яких товарів з нашого сайту. Посилити свою присутність також плануємо в усіх обласних центрах та їх містах-супутниках”, – уточнили в Rozetka. 

В свою чергу в RDA зазначають, що компанія продовжує пошуки приміщень для найбільшого українського гравця сегменту онлайн-торгівлі та готова розглядати всі пропозиції, що відповідають вимогам рітейлера.

Джерело: rau.ua/novyni