18
09.20

Відкриття Житомирського ТЦ ОЛДІ

Будівельний гіпермаркет, Сільпо в новому форматі, великий меблевий магазин JYSK, супермаркет електроніки Eldorado й інші оператори. Яким буде новий торговий центр ОЛДІ в центрі Житомира.
 
Прес-служба компанії Retail&Development Advisor, яка виступає ексклюзивним брокером житомирського торгового центру ОЛДІ, будівництво ТЦ знаходиться на завершальному етапі. Відкриття ТЦ, розташованого на площі Перемоги, 10, в самому центрі Житомира, заплановано вже в листопаді поточного року. Загальна площа ТЦ складе більше 18 000 кв. м, з яких 16 000 кв. м буде відведено під оренду.
 
За словами керівника проекту Анни Яценко, вже зараз заповнюваність комплексу перевищує 65%, а до моменту відкриття ТЦ компанія має намір довести цей показник до 75-80%, поступово поповнюючи його новими орендарями. Серед уже підписаних «якорів» торгового центру – будівельний гіпермаркет ОЛДІ площею близько 8300 кв. м, продуктовий супермаркет Сільпо, який відкриється в новому форматі на площі 2600 кв.м, данський рітейлер товарів для будинку JYSK (1230 кв. м), а також магазин побутової техніки та електроніки Eldorado (700 кв. м).
 
Крім них, вже підписані договори оренди приміщень з дитячим магазином MYplay, мобільними операторами Kyivstar і Vodafone, Jabko Store, ПриватБанком, Аптекой Ромашка і магазином зоотоварів Master Zoo.
 
Анна Яценко зазначає, що концепція комплексу передбачає створення сімейного торгового центру і формування відповідного tenant-mix. Тому в ТЦ не буде традиційної fashion-галереї. Пул орендарів буде складатися з операторів торгівлі та послуг, які зможуть «закрити» повсякденні побутові потреби відвідувачів.
 
«У нинішніх реаліях епідемії Covid-19 і карантину люди намагаються мінімізувати своє проведення часу в громадських місцях. При цьому ритм і темп життя прискорюється, споживачі вже не готові витрачати велику кількість часу на шопінг і переорієнтуються на онлайн-покупки. Тому ми хочемо відкрити та запропонувати клієнту майданчик, де сім’я може провести час з користю й закрити в одному місці всі основні потреби – придбати продукти в супермаркеті Сільпо, зайнятися облаштуванням свого житла, відвідавши будівельний супермаркет ОЛДІ з розширеним асортиментом (близько 50 000 SKU) або меблевий магазин JYSK, вибрати будь-яку техніку для будинку в магазині Eldorado тощо», – каже Анна Яценко.
 
За її словами, в ТЦ також працюватимуть магазини ювелірних виробів, текстилю, посуду, оптики, торгові точки з імпульсними товарами, а на другому поверсі комплексу відкриється затишний фуд-корт. Для зручності автомобілістів поруч з торговим центром обладнають парковку більше ніж на 200 машиномісць. При цьому, завдяки розташуванню в центрі Житомира дорога в ТЦ на авто буде займати не більше 10-15 хвилин.
 
У RDA також відзначають високий попит на вільні приміщення ТЦ ОЛДІ, що обумовлено дефіцитом якісної торговельної нерухомості в Житомирі. По суті, у великому обласному центрі з населенням понад 250 000 чоловік працює лише один великоформатний ТРЦ – GlobalUA, вакантність в якому наближається до нуля. Тому рітейлери відчувають підвищений інтерес до нових проектів з якісними торговими приміщеннями.