Український модний бренд W8Less розпочав новий етап розвитку бізнесу відкриттям нових локацій в найпопулярніших торгово-розважальних центрах.
Про це повідомляє прес-служба консалтингової компанії Retail&Development Advisor (RDA), що виступила брокером при підписанні договорів оренди приміщень для нових магазинів бренду. Раніше компанія повідомляла про відкриття магазину W8Less в ТРЦ Respublika Park, а тепер анонсує запуск ще однієї торгової точки бренду.
“Розвиток в торгово-розважальних центрах є частиною нашої нової стратегії розвитку, прийнятої в середині цього року. Ми стаємо ближчими до клієнта і відкриваємо одразу два нових магазини в столичних ТРЦ Respublika Park та River Mall. Вибір кожного з них не випадковий, адже саме ці ТРЦ за нашими оцінками і даними експертів є найкращими за показниками відвідуваності та конверсій”, - зазначив співвласник бренду Даніїл Шаш.
За його словами, раніше торгові точки бренду працювали лише на правому березі, а запит від клієнтів лівого берега є суттєвим. Тож компанія давно придивлялися до River Mall, як одного з найкращого ТРЦ столичного лівобережжя. В RDA додають, що локація в River Mall повністю відповідає запиту оператора на розвиток у форматних торгівельних центрах.
“В River Mall проводиться планова побудова сектору українських fashion брендів у вигляді своєрідного кварталу з магазинів сучасних дизайнерів та виробників. І саме в цьому ТРЦ зараз спостерігається сталий цільовий трафік покупців, які вже звикли до наявності якісних операторів Made in Ukraine. Тож ми впевнені, що W8Less стане достойним конкурентом для інших брендів та залучить до ТРЦ своїх прихильників, тим самим підсилюючи синергетичний ефект tenant mix”, - сказав генеральний директор RDA Андрій Лотоцький.
В RDA також уточнили, що нові магазини W8Less займають середню площу - 150 кв. м в Respublika Park та 100 кв. м в River Mall. Обидва виконані в стилі, близькому до бренду W8LESS - стриманий та сучасний лофт. При цьому багато уваги приділено освітленню та комфорту покупців.
Після відкриття двох магазинів у планах W8Less відлагодити всі процеси, зробити сервіс і досвід покупців ідеальним та підсумувати пройдений шлях. В подальшому бренд буде аналізувати роботу в Києві з точки зору необхідності додаткової присутності, а також розглядатиме можливості для розвитку в регіонах країни.