25
05.20

Які знижки та вигідні пропозиції готовий робити бізнес, щоб залучити клієнтів в період пандемії і кризи?

На чому можна заощадити в період карантину? Спойлер - купуйте одяг, замовляйте блюдо два в одному і придивляйтеся до новобудов.
Які знижки та вигідні пропозиції готовий робити бізнес, щоб залучити клієнтів в період пандемії і кризи?
 
Шопінг
 
Ринок fashion-ритейлу істотно постраждав під час карантину - за два місяці він втратив 80% товарообігу, каже LIGA.net директор компанії UTG Євгенія Локтіонова. Магазини одягу, взуття та аксесуарів так і не змогли продати весняні колекції, тому зараз їм доводиться розпродавати їх зі знижками.
Щоб накопичити гроші на замовлення нових партій товарів, на старі вони знижують до 70% ціни, розповідає директор Retail & Development Advisor Таїсія Литовченко.
 
Практично у будь-якого fashion рітейлера є цікава пропозиція, зазначає Локтіонова. На сайті Waikiki речі минулих сезонів (розділ аутлет) можна знайти зі знижками від 20 до 70%, там же є дисконти на товари з нової колекції.
У оператора Puma застарілу колекцію можна купити зі знижкою до 70%. Крім того, магазини пропонують нові бонуси, наприклад, дисконт в 5% при оплаті банківською картою.
 
Весь карантин далают знижки також продавці книг і іграшок.
"У споживачів, як і раніше є страх відвідування великих магазинів, прагнення до економії. Відновлення продажів до докарантінному рівня займе щонайменше рік", - розповідає Литовченко.
 
Ресторани і кафе
 
Не кращі часи зараз переживають ресторани. За час карантину перебудуватися на доставку змогли тільки 15% столичних закладів, розповідає гендиректор компанії "Ресторанний консалтинг" Ольга Насонова. Але і у них справи йшли погано - замовлення впали на 70%.
 
Незважаючи на спад купівельної активності, тотального закриття закладів не відбулося, не витримали кризу і закрилися тільки 100 закладів - 10% ресторанного ринку, говорить експерт.
 
Ті, хто пережили "жорсткий карантин" і відкрилися з 11 травня, намагаються повернути клієнтів і роблять вигідні пропозиції. Наприклад, акції блюдо + блюдо, додаткове блюдо в подарунок до замовлення, або знижку на наступне замовлення.
 
Більшість літніх ресторанів і кафе або знизили цінники на 5%, або просто прибрали дорогі позиції, пояснює вона.
 
Нове житло
 
Найважчим місяцем для первинного ринку нерухомості став квітень - більшість учасників ринку оцінюють падіння попиту на 70-90%, розповідає директор консалтингової компанії City Development Solutions Роман Герасимчук.
 
Проте, за словами експерта, ситуація змінюється на краще, вже є кейси "аншлагів" у відділах продажів.
 
Щоб утримати інвесторів, забудовники розробили, так звані, антикризові заходи - акції, пом'якшення умов розстрочки, як наприклад, 3 місяці канікул від платежів по розстрочці, ремонт в подарунок, фіксація курсу на позначці 25-26 грн / $, розповідають в Інтергал-Буд.
Але на дуже великі знижки розраховувати не варто.
 
"Якщо бачите занадто вигідну знижку нижче загальноринковою - привід задуматися, чи все у компанії добре, перевірити її стан, динаміку будівництва і репутацію", - говорять в Інтергал-Буд.
 
Зараз в доларовому вираженні середня ціна "первинки" знизилася на 5-7%, але після скасування карантину ціни виростуть, каже Герасимчук.
 
Забудовники відмовляться від фіксованого курсу в 25-26 грн / $ і підвищать ціни на житло разом зі скасуванням карантину і зростанням курсу долара, пояснюють в Київміськбуд.