22
07.21

Харківський ТРЦ Nikolsky має намір досягти нульової вакантності вже до серпня поточного року

Заповнюваність недавно відкритого у Харкові торгово-розважального центру Nikolsky вже досягла 98%. Відвідуваність ТРЦ минулого місяця перевищила 1 млн осіб.

Про це повідомила консалтингова компанія Retail&Development Advisor (RDA) з посиланням на дані девелопера проекту – Budhouse Group. «Заповнюваність ТРЦ Nikolsky по відчиненим дверям вже досягла 98%. Не відкритими залишаються лише кілька магазинів в прикасовій зоні і два ресторани. Їх відкриття передбачається вже до початку серпня», – уточнили в RDA. 

У компанії нагадують, що RDA виступила брокером при підписанні орендних угод з низкою знакових для ТРЦ торгових операторів. Зокрема, з німецьким fashion-брендом New Yorker (зайняв 1550 кв. м площі), магазином солодощів «Мармеладний Кіт» (138 кв. м), а також рітейлерами Марафон (327 кв. м), Betty Barclay (176 кв. м), Roy Robson (163 кв. м) і Jack Wolfskin (107 кв. м). Таким чином, сумарна площа підписаних за посередництва з RDA приміщень в ТРЦ Nikolsky перевищила 2460 кв. м.

«Ми раді, що пул орендарів в харківському ТРЦ Nikolsky поповнився відомими рітейлерами. Впевнені, що магазини розширять асортимент товарів в ТРЦ і залучать додатковий потік відвідувачів, що дозволить посилити синергетичний ефект і поліпшити ефективність роботи всіх торгових операторів ТРЦ Nikolsky», – прокоментувала СЕО RDA Таїсія Литовченко.

У той же час, в девелоперській компанії Budhouse Group відзначили, що відвідуваність ТРЦ в червні склала трохи більше 1 млн осіб. При цьому девелопер очікує подальше органічне зростання ключових показників роботи проекту в найближчі роки. 

«Ми повністю задоволені показниками роботи першого повного місяця. Трафік перевищує наші очікування приблизно на 10%, обороти орендарів і прибутковість ТРЦ перевищили наші очікування на 20%. Очікуємо хороше органічне зростання показників роботи ТРЦ протягом перших трьох років на рівні не менше 10-15%», – підкреслив операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин.

Нагадаємо, харківський ТРЦ Nikolsky відкрив двері для відвідувачів 21 травня цього року. Новий торгово-розважальний центр розмістився в самому центрі міста – на вул. Пушкінська, 2, і став одним з найбільших торгових об’єктів Харкова. Загальна площа торгового центру становить 106 000 кв. м, торгова – 53 000 кв. м. Паркінг розрахований на 700 машиномісць. Загальна сума інвестицій в проект склала близько $ 124 млн. 

Джерело: rau.ua