15
02.22

Природа емоційного інтелекту: як усе влаштовано

Однією з основних якостей сучасної людини сьогодення стає розвинений Емоційний інтелект (EQ), а основою ЕQ – є комунікація, вміння спілкуватись з собою, оточуючими, партнерами, клієнтами та розуміти їх потреби та почуття. 
 
Команда Retail&Development Advisor пройшла тренінг із емоційного інтелекту, який складався з теоретичної та практичної частин. Допомагав нам Віктор Дерев'янко – експерт та дослідник ЕQ. 
 
Учасники тренінгу розглянули різні кейси та дізнались про:
базові емоції та їх прояв у практиці консалтингу;
розвиток емоційного інтелекту консультанта: вигоди та результати;
внутрішні установки та переконання для формування правильного настрою на переговори;
робота зі стресом в умовах невизначеності;
формування стратегій та набору технік для роботи з негативними емоціями.
 
Дякуємо всім учасникам тренінгу за крутий досвід!