11
11.24

Український бренд W8Less відкриє магазин в столичному ТРЦ Respublika Park

В рамках нової стратегії розвитку відомий український бренд жіночого одягу W8Less відкриє магазин в одному з найпопулярніших ТРЦ країни – Respublika Park.
 
 
Про це повідомила прес-служба консалтингової компанії Retail & Development Advisor (RDA), що виступила брокером при підписанні договору оренди приміщення під магазин. Як розповіла менеджерка з комерційної нерухомості RDA Анна Яценко, це буде перший торговий об’єкт бренду, відкритий в рамках ТРЦ.
 
“Новий магазин бренду в ТРЦ Respublika Park розміститься в зоні, повністю присвяченій українським брендам. Вітчизняний fashion-ритейл активно розвивається,  створює серйозну конкуренцію міжнародним компаніям та генерує високий трафік відвідувачів. Ми впевнені, що W8Less якісно доповнить пул українських брендів в  Respublika Park та зможе успішно працювати в одному з найпопулярніших ТРЦ міста”, – сказала Анна Яценко.
 
 
Своєю чергою співвласник бренду Даніїл Шаш зазначив, що відкриття першого магазину в ТРЦ є частиною нової стратегії розвитку компанії, прийнятої в середині цього року.
 
 
“Відкриваючи магазини в ТРЦ, W8Less стає ближчим до клієнтів. Тепер наші клієнти можуть відвідати наш магазин під час шопінгу в ТРЦ, без необхідності їхати в наші окремі локації. Проводячи час з родиною, відвідуючи кіно, купуючи інші категорії товарів – тепер нашим клієнтам буде ще легше завітати до улюбленого магазину за стильним та якісним одягом”, – пояснив Даніїл Шаш.
 
Підприємець також зазначив, що перший торговий об’єкт компанії, що розпочав роботу у столичному Виставковому центрі близько восьми років тому, зараз знаходиться в процесі закриття. “Бізнес розвивається, ми обираємо найефективніші шляхи розвитку, тому було прийняте таке рішення. Враховуючи той факт, що наш магазин у Виставкому центрі пропрацював багато років, ми маємо велику лояльну аудиторію саме в цьому районі. Тому обрали для відкриття розташований неподалік Respublika Park – найбільший та найвідвідуваніший ТРЦ України”, – додав Даніїл Шаш.
 
 
На думку Анни Яценко, за роки роботи в street-ритейлі бренд W8Less вже має певну популярність та лояльну аудиторію. А з розвитком в торгово-розважальних центрах зможе покращити свою впізнаваність та залучити нових клієнтів.